Saturday, July 18, 2009

gal love boy, boy hurt gal

Facebook~ing last nite..
talk so many wif fren...
abt her n her bf...
interesting topic we chat in facebook...
share so many experience with diff ppl...

See No, Speak No, Hear No.

what im saying:
男人永远都不会了解女人的。。。
女人都很在乎小细节,
而男人却往往会忽略了~

大男人一点都不好,
天下男人要切记。。。
女人是拿来疼爱呵护的。。。
不是束缚她的自由。。。
恋爱是心对心的交流,不是一种习惯~
她,爱你才对你死心塌,
并不代表她永远不会离开你~

大男人只会害死他自己。。。。最后爱他的
人受不了而离开。。。。
他才会后悔。。。
。我刚失恋。。
所以你的感受我懂。。就像她分手告诉我那天。。。。
人是要被保护,但你也是有自由的。。。
女人切记。。。男
人不是你们的一切。。。。。
爱自己多一点~

从来没想过 不能再和你牵手

委屈时候没有你 陪着我心痛

一切都是我 太过骄纵

以为你会懂 一直忘了说

我有多感动......


Love the one with U now, don let her down when she need U....

try concern and listen to her when she is upset, hug her tight and remain silent when she is crying....

When no1 believe on her, you should be the one who always stand on her side,

if u do love her forever...ask her married U when u feel that she is the one will

beside U to the end until your heartbeat stop.


Hug her when she is crying…

Kiss her when she is sad…

Listen to her when she needs somebody to talk with…

No comments:

Post a Comment