Wednesday, July 15, 2009

心更痛

你的快乐是我的安慰。。
想你是每天的甜蜜心痛回忆。。。

时间可以给我快乐,
但现在快乐难燃烧,
因为伤心打开了我的心房。。。
也让我不再给任何人居住了。

你,的一句对不起,让我心更痛。。。
现在的我,笑还是哭我都分不清楚了。。。

你的微笑和傻笑呢?
为何再也看不见了。。。。

new me ^^ July 17~

I wan to b happy~

I love u more than I can saY
I miss u coz I stil love U..
I wun 4gt u coz U r Important to me..
I let u go...coz I wan c u happy...
If u r sad...come back to me...
N I wun let u go anymore...
even though It wun be happen right Now....

No comments:

Post a Comment