Friday, February 20, 2009

Topic for Love: Lesson 1~第三者

Today early morning go for brkfast~
eat lak sa again...^^
weather a bit cold today morning~
after brkfast help my sis da bao lo....
who knw wen go home black out..
no electricity~
my electronic gate cant open...
1st i tot is my remote control spoiled..
who knw is black out no electric...
then...funny is..nw i cant go in...LOL
so i have to wait outsid....~
huu~
but luckily jz a few minute waiting..
if x i wil goin crazy~
go in my house n want to read a newspaper..
c today any big news....
later on wan to go laundry house send my cloth to wash..
kakakak^^

shitttt~my ears bleeding~
the fake earing make my ears get pimple...
it hurt....i d put a medicine..
but so slow recover...
n today i pinch it..
it bleed~
omg....so many blood.....=_=""
my ears is "rich ppl de ears ", coz cant x use fake de thing...
jz can use gold or silver de..muahaha....XD
but i x rich ppl...huu~

nw listen to 楊宗緯 album..
i like his voice, nice singer..but nw haven release his second album
waiting for it~
recommend u guy buy his album.....his voice is touch~ ^^

我听过梁咏琪说过一句话:当感情失去了,当他不再爱你了,你再做 什么也没有用!真的,你再做什么也没用。。
For me:
My words for all of YOU~
[哀默大于心死]
当一段感情累了,要学会放手,放开让自己解脱。
人诺死了心,才会彻底放弃,您做到了吗?
放手也是一种快乐,也是爱一个人的心情~
放下你的恨意,让它消失在你的心底,你才会快乐活着!!

Some people said:
1. 有时候,第三者也是被骗的。当发现自己竟是第三者得一刹 那,那种被欺骗的感觉~谁能理解?
2.提到不能怪第三者,要怪就怪自己,不知道該感覺 如何
3.会做到第三者的,也是很无奈。
4.那个被骗的第三者其实更无辜。。。。更痛吧
5.不是所有的人都会这么大方!说不责怪是假的!
变成了事实我们就得接受,纠缠下去也是挽留不回的! 我们始终都要面对事实!!

so...here is the song i wan intro today..
i like this song oso...^^
~a song for a day~

你的話我曉得 無論你說得多麼溫和 某一些難解的隔閡
把愛傷害了那多不值得 沒什麼好怪的
我已經乏力繼續拉扯 沒有誰非愛誰不可
就算變心了也非罪不可赦 

她只是最最無辜的第三者
就算她消失此刻 告訴我能得回什麼呢
責怪她又憑什麼呢 她只是無意闖入的第三者
我們之間的困難 在她出現之前就有了
雖然我憤怒但是我明白的 把過錯讓她去揹著 那是不對的

Hey女孩你聽著 所有愛情都有競爭者
我不妒忌你們快樂 雖然我人生因此有曲折
他還是不錯的 我們的選擇不是巧合
妳用青春大膽假設 我去將失去活成一種獲得

她只是最最無辜的第三者 就算她消失此刻
告訴我能得回什麼呢 責怪她又憑什麼呢
她只是無意闖入的第三者 我們之間的困難 她出現之前就有了
雖然我憤怒但是我明白的 把過錯讓她去揹著 那是不對的

Hey女孩你聽著 所有愛情都有競爭者
我不妒忌你們快樂 雖然我人生因此有曲折


2 comments:

  1. 这首歌~我以前时常听得~静茹唱的~那时没感觉~
    现在,感觉很深哦!~muahaha~算了吧!~

    ReplyDelete
  2. haha...
    LET THE PAST,LET IT BE,LET IT GO..
    JIA YOU FOR U~
    tis song is nice~ XD

    ReplyDelete