Thursday, February 26, 2009

有人為妳偷偷在哭

11.42 p.m
normal nite n weather a bit hot..
listen to Leo Ku music nw....
AI DE TAI CHI~

jz fns wtch a movie...
a movie named "they wait"
a terrifying mvie..
not bad....scary mvie...
intro for u guys wtch it~
a ghost story~

today went to TM paying bills
rm600++ paying it..
coz count 2 and 3 month the fees togther..
omg~
so much money $$

today wtch a video clip from youtube...
the LOVE MATTERS movie...
the trailer damn funny man....
here is the link~
http://www.youtube.com/watch?v=xzVgbZE22Jk
http://www.youtube.com/watch?v=T5vHsrHx3J4
funny Jack Neo movie....^^
damn funny..LMAO..
luf til my stomach pain..kakaka~

~a song for a day~

蘇永康 有人為妳偷偷在哭

遙遠的看著你 空氣好冷
我走在陽光下 像個遊魂
你等著那個人 無悔無恨
我在原點終點之間 難捨難分
有多少次想對你大聲說出 有人為你偷偷在哭
為了他再多苦你都忍住 我的溫柔你不在乎
你的喜悲全交給我 我的煎熬卻不能說
最近的幸福最遙遠的路 誰的錯

是朋友是情人 我不追問
是痴情是愚蠢 你不心疼 OH~NO
每個人的人生 各有旅程
你的世界我的純真 像個路人
有多少次想對你大聲說出 有人為你偷偷在哭
為了他再多苦你都忍住 我的溫柔你不在乎
你的喜悲全交給我 我的煎熬卻不能說
最近的幸福最遙遠的路 誰的錯
有多少次想對你大聲說出 有人為你偷偷在哭
為了他再多苦你都忍住 我的溫柔你不在乎
你的喜悲全交給我 我的煎熬卻不能說
最近的幸福最遙遠的路 誰的錯
有多少次想對你大聲說出 有人為你偷偷在哭
我在回憶 偷偷在哭

1 comment:

  1. 谁会为了我,而偷偷哭泣呢?
    是他吗?还是鬼?哈哈~
    好可怜的问题~yo~~~

    ReplyDelete