Friday, February 27, 2009

无力再挣扎了

11:58p.m
2 minutes to midnite 00:00a.m
i hven slep~
coz weather so hot to9~
jz fns wtch DVD
mvie name "Scruoge"
a creature movie!
3 star rating movie...***

1 days to go..
count down for my birthday~
HAPI BIRTHDAY TO ME ^^
monday start my Uni life d....
somtime i was thinking....
workin is good can 5 earn money,
but have to work hard.
n opposite i was thinking i wan b a student,
coz jz do a hmwrk , n Uni life is good~
but i cant earn any money....
i try to escape from real life,
is tat normal thinking?
i donno...wat ever...
im hapi enuf....
kaka...XD

New year new life...
but stil look messy ....
y evryone r saying tat they life r mess up n boring...
mayb i knw the answer...
we r greedy human,
we r human being so we x satisfy even we oledi hve thing
tat other ppl wish to have it~
we nver think on enough....
Wen u r rich, u wan bcm richer~
Wen u r famous, u wan bcm more famous.....
Our heartbeat nver stop beating except we breathless n die...
人永远不会知足的。。。。。
为什么呢~
人生真的苦闷吗? 很多人都选择逃避这些问题~
我真的累了~不想想那么多~
一却早已注定, 命运都掌握在我们手中,
只是看我们如何去达到我们想要的。
多少次很想在夜里哭,
是我爱上了哭泣吗?
还是这是我唯一放纵自己的方法。
我已经疲倦了, 我不玩了。
我选择快乐过每一天。
我累了,无力再挣扎了.

~a song for a day~

如果感动来不及证明
今天为爱颤抖的意义
也许所剩的坚定
能够看懂真心

如果幸福来得及证明
那些想要给你的安定
就让我变成你的唯一
哭或笑都有我陪你

我会记得你的好和你的笑
陪我度过每一分一秒
还会记得你的拥抱
承诺的事我做得到

我会记得你的好和你的笑
和你说过要一起变老
永远在我的怀抱
再苦再累都有我依靠

No comments:

Post a Comment